Методична комісія з професії
"Кухар-кондитер"
Методична проблема на 2023-2024 н.р.: "Формування професійної компетентності здобувачів освіти з професії "Кухар-кондитер" через розвиток та впровадження цифрових технологій на уроках"
Голова методичної комісії – Ровінська Лариса Аркадіївна.
Основні напрямки роботи методичної комісії:
- впровадження цифрових технологій в практичну діяльність педпрацівників;
- розвиток пізнавальних і творчих здібностей здобувачів освіти;
- удосконалення якості підготовки кваліфікованих робітничих кадрів;
- удосконалення комплексно-методичного забезпечення предметів і професії;
- підвищення інтересу здобувачів освіти до професії.
До складу методичної комісії входить 6 педагогічних працівників, кожен з яких працює над індивідуальною методичною проблемною.
№ з/п |
Члени методкомісії |
Індивідуальна методична проблема |
1. |
Ровінська Лариса Аркадіївна |
"Цифрові джерела інформації як засіб активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти на уроках" |
2. |
Швець Олена Миколаївна |
"Цифрові технології як сучасний засіб навчання у професійній освіті" |
3. |
Чупрун Надія Федорівна |
"Формування професійної компетентності здобувачів освіти через вивчення та впровадження цифрових технологій на вступному та заключному інструктажі" |
4. |
Денисенко Ірина Анатоліївна |
"Використання цифрових ресурсів на вступному інструктажі в/н" |
5. |
Головко Любов Броніславівна |
"Формування професійної компетентності здобувачів освіти через вивчення та впровадження цифрових технологій на вступному та заключному інструктажі" |
6. |
Чорноводська Анна Дмитрівна |
"Цифрова компетентність майстра в/н з професії "Кухар-кондитер"як одна з моделей формування компетентності здобувача освіти на уроці виробничого навчання" |
Журнали планування та обліку методичної комісії:
Методична комісія з професії
"Штукатур; лицювальник-плиточник"
Методична проблема на 2023-2024 н.р.: "Розвиток та вдосконалення цифрових компетенцій педагогічних працівників, як один із важливих етапів покращення якості освітнього процесу з професії: Штукатур; лицювальник-плиточник"
Голова методичної комісії - Дацюк Оксана Вікторівна
Основні напрямки роботи методичної комісії:
- впровадження цифрових технологій в практичну діяльність педпрацівників;
- підвищення рівня навчально-виробничого та виховного процесів;
- удосконалення методичної підготовки, фахового рівня та майстерності майстрів в/н шляхом стажування, участі в семінарах тощо;
- впровадження в навчальний процес інноваційних виробничих технологій для розвитку професійної компетентності учнів;
- підвищення навчальних досягнень слухачів освіти та формування конкурентноспроможногоробітника.
До складу методичної комісії входить 5 педагогічних працівників, кожен з яких працює над індивідуальною методичною проблемою.
№ з/п |
Члени методкомісії |
Індивідуальна методична проблема |
1. |
Дацюк Оксана Вікторівна. |
"Розвиток та вдосконалення цифрових компетенцій з професійно-теоретичної підготовки, як один із важливих етапів покращення якості освітнього процесу з професії: Штукатур; лицювальник-плиточник" |
2. |
Ковальчук Віталій Олексійович |
"Розвиток та вдосконалення цифрових компетенцій з професійно-практичної підготовки, як один із важливих етапів покращення якості освітнього процесу з професії: штукатур" |
3. |
Чорноводський Сергій Михайлович |
"Розвиток та вдосконалення цифрових компетенцій з професійно-практичної підготовки, як один із важливих етапів покращення якості освітнього процесу з професії: лицювальник-плиточник" |
4. |
Пісецька Марина Віталіївна |
"Розвиток та вдосконалення цифрових компетенцій з професійно-практичної підготовки, як один із важливих етапів покращення якості освітнього процесу з професії: штукатур" |
5. |
Логойда Олександр Іванович |
"Ознайомлення з цифровими компетенціями з професійно-практичної підготовки, як один із важливих етапів покращення якості освітнього процесу з професії: штукатур"
|
Журнали планування та обліку методичної комісії:
"Електрогазозварник"
Методична проблема на 2023-2024 н.р.: "Розвиток та вдосконалення цифрових компетенцій педагогічних працівників з професії "Електрогазозварник", як один з важливих етапів покращення якості освітнього процесу"
Голова методичної комісії - Безносюк Валентина Іванівна
Основні напрямки роботи методичної комісії:
- впровадження цифрових технологій в практичну діяльність педпрацівників;
- впровадження інноваційних педагогічних та виробничих технологій;
- вдосконалення роботи з виявлення та розвитку обдарованих слухачів освіти;
- удосконалення комплексно-методичного забезпечення предметів і професій;
- організація вивчення нормативних документів .
До складу методичної комісії входить 4 педагогічних працівники, кожен з яких працює над індивідуальною методичною проблемною.
№ з/п |
Члени методкомісії |
Індивідуальна методична проблема |
1. |
Безносюк Валентина Іванівна |
"Формування професійної компетентності здобувачів освіти через впровадження в навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій" |
2. |
Бурлака Юрій Петрович |
"Формування компетентного учня через підвищення професійної майстерності педагога" |
3. |
Дячок Сергій Анатолійович |
"Упровадження нестандартних форм навчання під час проведення уроків виробничого навчання" |
4. |
Кожухівський Олександр Володимирович |
"Формування комунікативної компетентності учнів на уроках виробничого навчання"
|
Журнали планування та обліку методичної комісії:
Методична комісія з професії
"Кравець"
Методична проблема на 2023-2024 н.р.:
Голова методичної комісії - Продан Яніна Болеславівна
Основні напрямки роботи методичної комісії:
- впровадження цифрових технологій в практичну діяльність педпрацівників;
- пошук нових форм і методів проведення уроків професійно-практичної та професійно-теоретичної підготовки;
- оновлення КМЗ професії відповідно Державного стандарту;
- самоосвітня діяльність як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення професійної компетентності педагога;
- підвищення навчальних досягнень слухачів освіти.
№ з/п |
Члени методкомісії |
Індивідуальна методична проблема |
1. |
Продан Яніна Болеславівна |
"Розвиток та вдосконалення цифрових компетенцій на уроках теоретичного навчання, як один з важливих етапів покращення якості освітнього процесу" |
2. |
Горячківська Людмила Олександрівна |
"Розвиток та вдосконалення цифрових компетенцій на уроках виробничого навчання, як один з важливих етапів покращення якості освітнього процесу" |
3. |
Теміцька Ганна Миколаївна |
"Розвиток та вдосконалення цифрових компетенцій на уроках виробничого навчання, як один з важливих етапів покращення якості освітнього процесу" |
Журнали планування та обліку методичної комісії:
Методична комісія з професії
"Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів"
Методична проблема на 2023-2024 н.р.: "Розвиток та вдосконалення цифрових компетентностей педагогічних працівників, як один з важливих етапів покращення якості освітнього процесу з професії "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів; водій автотранспортних засобів (категорія "С"); машиніст крана автомобільного"
Голова методичної комісії - Драганець Анатолій Анатолійович
Основні напрямки роботи методичної комісії:
- впровадження цифрових технологій в практичну діяльність педпрацівників;
- впровадження інноваційних педагогічних та виробничих технологій на уроках професійно-практичної підготовки;
- презентація творчих здобутків майстрів в/н та викладачів професійно-теоретичної підготовки;
- розгляд та підготовка документації виробничої практики, дипломних і творчих робіт для слухачів освіти;
- оновлення КМЗ відповідно Держстандарту.
До складу методичної комісії входить 6 педагогічних працівників, кожен з яких працює над індивідуальною методичною проблемною.
№ з/п |
Члени методкомісії |
Індивідуальна методична проблема |
1. |
Драганець Анатолій Анатолійович |
"Цифрова компетентність як вагома складова професійної компетентності майстрів виробничого навчання" |
2. |
Верба Андрій Федорович |
"Розвиток та вдосконалення цифрових компетентностей викладачів професійно-теоретичної підготовки, як один з важливих етапів покращення якості освітнього процесу" |
3. |
Драганець Анатолій Тихонович |
"Формування цифрової компетентності майстрів виробничого навчання" |
4. |
Делян Іван Якович |
"Використання цифрових технологій у професійній підготовці" |
5. |
Цикалюк Михайло Васильович |
"Формування цифрової компетентності як умова розвитку цілісної системи освіти впродовж життя" |
6. |
Колесник Олександр Анатолдійович |
"Розвиток та вдосконалення цифрових компетентностей майстрів виробничого навчання, як один з важливих етапів покращення якості освітнього процесу" |
Журнали планування та обліку методичної комісії: